از لامپ سنسور دار برای دستگیری سارقین استفاد کنید

استفاده از لامپ در محیط هایی که نور روز کافی نیست یا وجود ندارد ضروری است. لامپ ها علاوه بر روشنایی محیط، بر ارتباط فرد با اشیا و میزان خلاقیت نیز تاثیر می گذارند.

به همین دلیل انتخاب لامپ سنسور دار فرآیندی است که باید با دقت کامل انجام شود. دانستن ویژگی های لامپ ها انتخاب لامپ را آسان تر می کند.

در هنگام انتخاب لامپ برای منزل، اداره یا موسسات می توانید مشخصات لامپ ها را در سایت برند مایلامپ مشاهده کنید. با بررسی این ویژگی ها می توانید محصولی را انتخاب کنید که به بهترین وجه مطابق با نیاز شما باشد.

Mylamp به مشتریان خود لامپ های کلاسیک، هالوژنی، صرفه جویی در انرژی و led را ارائه می دهد. لامپ های طبقه بندی شده به عنوان کم مصرف، لامپ های فلورسنت فشرده هستند و این لامپ ها دارای برچسب هایی هستند که نیاز به بررسی دارند.

لامپ سنسور دار

لامپ های رشته ای و هالوژنی که برای روشنایی استفاده می شوند، دستگاه های روشنایی هدر دهنده انرژی هستند.

لامپ های رشته ای و هالوژن تنها 5 تا 10 درصد از برق را برای مصارف روشنایی مصرف می کنند. عمر متوسط ​​این لامپ ها 2 سال است. لامپ های فلورسنت 25 تا 40 درصد انرژی الکتریکی را به نور تبدیل می کنند.

با استفاده از 1 کیلووات ساعت انرژی الکتریکی تولید شده در نیروگاه های حرارتی با استفاده از سوخت های فسیلی (مانند زغال سنگ و گاز طبیعی)، تقریباً 443 گرم گاز گلخانه ای CO2 منتشر می شود.

به طور خلاصه، به ازای هر کیلووات ساعت انرژی الکتریکی مصرف شده در روشنایی، 443 گرم گاز گلخانه ای که باعث گرم شدن کره زمین می شود، انتشار CO2 است. 

بر اساس داده های سال 2013، میانگین مصرف انرژی الکتریکی سالانه در هر اقامتگاه در ترکیه 1528 کیلووات ساعت است. تخمین زده می شود که حدود 29 درصد از این برق در روشنایی مصرف می شود.

بر این اساس، به طور متوسط ​​443 کیلووات ساعت در سال انرژی الکتریکی به ازای هر مسکونی برای اهداف روشنایی استفاده می شود.

اگر فرض شود که تقریباً 29 میلیون و 438 هزار و 169 در ترکیه وجود دارد، میزان انرژی الکتریکی مصرف شده برای روشنایی تقریباً 13 میلیارد کیلووات ساعت در سال است.

روشنایی به ترتیب 20-40 درصد، 27 درصد، 7-7.3 درصد، 30 درصد و 10 درصد از کل انرژی الکتریکی مصرفی در مکان هایی مانند ادارات، هتل ها، مراکز نمایشگاهی، مراکز خرید و مراکز صنعتی را مصرف می کند