کاشی استخری لاهیجان مانع از بستن جلبک در استخر می شود

اگر می خواهید از کاشی استخری لاهیجان برای استخر خود استفاده کنید، باید بدون متخلخل باشد و میزان جذب آب پایینی داشته باشد. به این دلایل بهترین گزینه کاشی های چینی لعابدار است.

کاشی های چینی برای استخرهای شنا عالی هستند زیرا بسیار بادوام و مقاوم در برابر آب هستند.

کاشی های چینی لعابدار از نظر جذب آب، مقاومت شیمیایی، شیشه ای هستند و در برابر نوسانات آب و هوای بیرون به خوبی مقاومت می کنند، به همین دلیل است که انتخاب محبوبی برای صاحبان استخر هستند.

کاشی های چینی در اندازه های مختلف از جمله موزاییک موجود است. با این حال رایج‌ترین اندازه در سرامیک‌های چینی یا با جذب آب کم 200×200 میلی‌متر است، زیرا هنوز به اندازه‌ای کوچک است که در اطراف استخرهای ارگانیک منحنی شود.

با این حال، اندازه های بزرگتر مانند 300×600 میلی متر به دلیل رایج تر بودن استخرهای لبه مربعی، محبوبیت بیشتری پیدا می کنند.

کاشی

هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه از کدام کاشی برای استخر خود استفاده کنید، موارد زیر را در نظر بگیرید:

رتبه سایش بالا کاشی را انتخاب کنید که به خوبی با قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی و عناصر بیرونی مقابله کند.

مقاومت در برابر آب هر منطقه نزدیک استخر به طور طبیعی در معرض آب قرار می گیرد، بنابراین ناگفته نماند که کاشی انتخابی شما باید مقاوم در برابر آب باشد.

اندازه – استخرهای ارگانیک با کاشی موزاییک کوچکتر بهتر به نظر می رسند در غیر این صورت گوشه های تنگ می توانند مانند یک قطعه 50 سانتی به نظر برسند.

اگر استخر گوشه های منحنی نداشته باشد، می توان از کاشی بزرگتر استفاده کرد (به عنوان مثال 300×600 میلی متر).

مهمتر از همه، مطمئن شوید که تکالیف خود را انجام می دهید و تحقیق می کنید که کدام کاشی های استخر مناسب حیاط خلوت شما هستند.

اگر سوالی در مورد کاشی های استخر دارید ، با ما تماس بگیرید و ما خوشحال می شویم که به شما کمک کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.