سلامتی خود را با فلفل سیاه 50 گرمی دو چندان کنید

یک درمان خانگی قدیمی هندی برای گلودرد فقط از یک ماده تشکیل شده است: فلفل. سه دانه فلفل برای مبارزه با گلودرد کافی است.

برای این کار دانه های گفته شده را در دهان خود می گیرید و گاز می گیرید. آب میوه ای را که بیرون می آید به آرامی قورت دهید تا ترکیبات پیپرین (ضد باکتری) و کاریوفیلن (ضد التهاب) اثر خود را در گلو ایجاد کنند.

این ممکن است خوشمزه ترین گزینه نباشد، اما قطعاً فلفل ترین است.و دوباره، هند، به عنوان سرزمین فلفل، ارائه دهنده معتبر دستور العمل است. این بار فلفل با لیمو و عسل به هم می پیوندند.

یک قاشق چای خوری دانه فلفل سیاه 50 گرمی را خرد کرده و با 150 میلی لیتر آب داغ پر کنید. اجازه دهید دم کرده به دست آمده کمی خنک شود و سپس آب نصف لیمو و عسل را اضافه کنید.

فلفل سیاه 50 گرمی

نوشیدنی را چندین بار در طول روز مصرف کنید. همه چیز در ترکیب است: فلفل شما را از درون گرم می کند، در حالی که ویتامین C موجود در لیمو به تقویت سیستم ایمنی بدن و عسل اثر ضد باکتریایی دارد.

نگران نباشید فقط حرارت دادن به دمای 190 درجه تأثیر منفی بر محتوای ویتامین C دارد. با این حال، هنگام هم زدن عسل، مطمئن شوید که دم کرده تا زیر 40 درجه سرد شده باشد، در غیر این صورت پروتئین های سالم دنچر می شوند.

اگر تب دارید دو قاشق چایخوری فلفل سیاه را در هاون له کنید و با دو قاشق غذاخوری شکر و نیم لیتر آب بجوشانید. روی حرارت ملایم بجوشانید تا به 1 فنجان کاهش یابد و در طول روز یک قاشق غذاخوری میل کنید.

حتی سرمازدگی باید بیشتر به آسیاب فلفل برسد. در طب سنتی آیورودا به افرادی که به راحتی سرما می خورند توصیه می شود بیشتر فلفل بخورند.

 فلفل گردش خون را تحریک می کند و در نتیجه بدن را گرم می کند. عامل این امر عامل تحریک کننده پیپرین است که اثری مشابه کپسایسین موجود در فلفل قرمز دارد. هر دو ماده باعث تحریک تکانه های درد در مغز می شوند. 

سپس بدن با ترشح بیشتر اندورفین و بهبود گردش خون واکنش نشان می دهد. به خصوص در فصل سرد سال ارزش خوردن آن را در یک فنجان چای داغ یا شیر طلایی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.