دفتر ۱۰۰ برگ سیمی نهال که با آن به دوران کودکی خود سفر می کنید

کاغذ برای نوشتن چه حسی دارد؟ برخی از افراد احساس کاغذهای صاف اضافی مانند Tomoe River  و Clairefontaine را دوست  دارند که به قلم آنها اجازه می دهد تا روی سطح سر بخورد.

دیگران دفتر ۱۰۰ برگ سیمی نهال با بافتی را ترجیح می دهند که کمی مقاومت یا بازخورد داشته باشد، مانند کاغذ بانک. من هر دو را دوست دارم، بسته به روحیه ای که دارم!

انتخاب کاغذ درست مانند انتخاب یک نوک خودکار است.آیا احساس فوق العاده صاف یک نوک فنری نرم مرطوب مانند Pilot e95s ، ST Dupont یا Pelikan M1000 را دوست دارید؟

یا نوک سفت‌تری را ترجیح می‌دهید که به شما بازخورد شنیداری بدهد و به شما امکان می‌دهد کاغذ را مانند یک ملوان احساس کنید.1911 یا دنده حرفه ای؟ شاید شما هر دو را دوست دارید!

دفتر ۱۰۰ برگ سیمی نهال

کاوش در جنبه های حسی خودکارها همه بخشی از سرگرمی است و کاغذ می تواند عامل بزرگی در آن باشد.

از آنجایی که سلیقه هر کس متفاوت است و نوشتن با خودکار یک تجربه شخصی است، هیچ کاغذ کاملی وجود ندارد.

انتخاب نوع کاغذی که بهترین کار را با خودکارهای خاص شما دارد و بهترین حس را برای شما به ارمغان می آورد، می تواند کمی آزمون و خطا داشته باشد.

اما قطعا ارزش خرید چند مارک مختلف کاغذی که برای استفاده با خودکار طراحی شده اند را دارد تا ببینید کدام یک جذاب هستند. به شما بیشتر برای این مقاله وبلاگ، نوت‌بوک‌های کوچک با برندهای مختلف را به خانه بردم و از همه آنها نمونه گرفتم.

من کاغذ رودیا را دوست دارم و زمانی که برای اولین بار وارد قلم‌های فواره‌ای شدم، همیشه از پدهای ارزان‌قیمت و در دسترس Rhodia Dot Pads برای آزمایش خودکارها و جوهرهای جدیدم استفاده می‌کردم.

آنها در رنگ های نارنجی و مشکی و به صورت منگنه یا سیمی هستنداتصالات افرادی که در ویدیوهایی که برای یادگیری در مورد خودکارها و جوهرها تماشا کردم.

همیشه از پدهای Rhodia Dot استفاده می‌کردند، بنابراین من متوجه شدم که آنها به دنبال چیزی هستند. آنها بودند! پدهای Rhodia Dot با قلم‌های فواره‌ای عالی هستند و بسیار تطبیق‌پذیر هستند.

اگرچه متوجه شدم که فاصله خطوط شبکه نقطه برای اندازه دست‌خط طبیعی من (فقط ترجیح شخصی من) راحت نیست، بنابراین از استفاده از آن‌ها دور شدم. ، اما من همیشه چند نفر در اطرافم هستم.

طراحی شبکه نقطه ای جالب است زیرا بسیار کمتر از خطوط محدود است، اما راهنمایی را هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی ارائه می دهد.

نقطه‌ها خاکستری ظریفی هستند که حواس‌تان را پرت نمی‌کنند و در پس‌زمینه فرو می‌روند و به کلمات یا آثار هنری شما اجازه می‌دهند در مرکز قرار بگیرند.

این یکی از پدهای Rhodia Dot با سیمی است که به خوبی استفاده می‌کنم، مملو از چک‌لیست‌های انجام کار، یادداشت‌های خط‌نگاری شده از تماس‌های تلفنی، آزمایش‌های ترکیبی خودکار جوهر، دستورالعمل‌هایی درباره نحوه آبیاری گیاهان خواهر شوهرم در زمانی که او و برادرم بودند.

در تعطیلات، و همه چیز! من از این نوت بوک در روز جهانی خط خطی استفاده کردم تا با یک “خط خطی” در رسانه های اجتماعی برای Pen Boutique جشن بگیرم. همانطور که می بینید، انواع جوهرها و نوک های مختلف را به خوبی اداره می کند!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.