جایزه آرژانتین به بازیکنان بعد از قهرمانی سبد حصیری کوچک بوده است

هسته حصیری که به آن شکاف حصیری نیز می گویند، از شکافتن طولی عصای حصیری مشتق شده است. انتخاب ماده مناسب اولین عامل تعیین کننده در هسته حصیری است.

برای ساخت سبد حصیری کوچک نیاز به انجام  مراحل و عملیاتهای مهم می باشد.

یک هسته حصیری خوب به اندازه کافی انعطاف پذیر و محکم است، در صورت خم شدن نمی شکند و نمی شکند. حصیر در تمام طول خود اندازه و شکل ثابتی دارد.

هسته حصیری به رشته ها (الیاف) با اندازه های مختلف تقسیم می شود که اغلب از 2 میلی متر تا 15 میلی متر متغیر است. رشته های گرد حصیری اغلب به صورت عمده فروشی در کالاهای خانگی مانند سبدهای حصیری و لامپ های ساده به صورت عمده بافته می شود. کلاف و ساده بافی دو نوع اساسی بافندگی هستند.

پوست حصیری که پوست آن نیز نامیده می شود، خارجی ترین لایه ای است که از تنه حصیری جدا شده و به الیاف صاف با اندازه های مختلف تقسیم می شود.

دارای شکل صاف یا نیم دایره ای با عرض 2-10 میلی متر است که از قسمت محیطی عصا از جمله پوست استخراج می شود.

پوست حصیری برای از بین بردن هر گونه نقص فوق العاده صاف است. هم در مبلمان معمولی و مدرن و هم در وسایل روزمره یافت می شود. علاوه بر این، این محصول زیست محیطی کاملاً برای بستن مفاصل مبلمان، بافتن محصولات لوازم خانگی یا بافتن تارهای عصای حصیری سازگار است.

اگرچه حصیری حصیری به دلیل ویژگی های مطلوبی که دارد می تواند برای مدت طولانی مورد استفاده قرار گیرد، اما در صورت عدم مراقبت مناسب عمر آن را کاهش می دهد.

اگر صاحب کسب و کار محصولات حصیری هستید، نکات بالا به مصرف کنندگان کمک می کند تا طول عمر این کالا را افزایش داده و رضایت شما را جلب کنند.

 

حصیر یک گیاه استوایی است که دارای مواد طبیعی انعطاف پذیر و پایدار است که در ساخت مبلمان، سبد، چراغ و سایر صنایع دستی استفاده می شود. به عنوان یک ماده سبک وزن و تقریباً غیرقابل نفوذ اما ممکن است به راحتی در اثر شرایط بد شکسته شود، باید از آن مراقبت مناسبی انجام دهید.