حنا هندی برای تاتو که برای زنان مریخی بسیار کاربردی است

مهندی رسم بسیار قدیمی و هنر قدیمی محل ماست. در مورد تاریخچه آن صحبت کنیم، مغول ها کسانی بودند که حنا را به هند آوردند. مهندی در قرن دوازدهم میلادی وارد هند شد. 

در این دوره افراد سلطنتی و ثروتمند از این رنگ سیاه برای تزئین دستان با حنا هندی برای تاتو خود استفاده می کردند. منشا آن ممکن است از مصر باشد زیرا یکی از اشکال مختلف سیاه رنگ مصری بوده است.

آهنگ ها و شعرهای ماهدی را در هر گویش هندی خواهید یافت. ماهدی همراه با نخل در هر جشنی رنگ خود را پخش می کند. مهندی در هر کار فرخنده ای اهمیت فوق العاده ای دارد.
انواع مختلفی از طرح های ماهدی وجود دارد که یکی از آنها هرگز کافی نیست. آیا می دانید که ماهدی در طرح های بسیار بیشتری نسبت به سبکی که شما از آن مطلع هستید ساخته می شود.

بنابراین امروز شما را با انواع طرح ها آشنا می کنیم.چیزهای مختلف به زیبایی در ماهاندی هندی گنجانده شده است. در این طرح طاووس، برگ های گل و الگوهای منحنی و مجعد منحصر به فرد را خواهید دید.

برای پوشش کامل دست ها روی هر دو دست، طرح به صورت یک پایه تک از جلو تا پشت دست ها ساخته می شود. در حین انجام طرح به این سبک، فضای زیادی بین دو شکل باقی نمی ماند که به همین دلیل طرح بسیار پر به نظر می رسد.

ماهاندی عروس به سبک ماهاندی هندی دست‌ها را با ذولاک، شکل عروس و داماد، پالانک، منداپ، کلاش و آثار هنری مختلف که آیین‌های عروسی را به تصویر می‌کشند، می‌آراند.

سبک دیگری از هنر ماهدی که به خاطر خطوط عمیق و فضاهای بزرگ بین اشکال شناخته شده است. اعتقاد بر این است که این سبک در کشورهای حاشیه خلیج فارس سرچشمه گرفته است. این کاملاً متفاوت از mehandi هندی است که شامل حداقل آثار هنری جسورانه در برابر پوشش سنگین است.

در این طراحی بسیار ظریف است اما توجه ویژه ای به طرح کلی آن شده است. تمرکز اصلی این سبک برجستگی های ساخته شده در آن است. افرادی که تمایلی به زدن ماهانه های سنگین روی دست خود ندارند، این طرح را بسیار دوست دارند.