دانشمندان از دمپایی لاانگشتی پسرانه قازچ سمی ساختند

ما 11 سال است که معیارهای خود را برای دمپایی لاانگشتی آزمایش و اصلاح می‌کنیم که 15 مورد از بهترین آنها در این بررسی وجود دارد.

برای درک تفاوت های ظریف هر دمپایی لاانگشتی پسرانه، آنها را در سناریوهای مختلف آزمایش کردیم و به تناسب، راحتی، پشتیبانی، سبک و عملکرد کلی آنها توجه زیادی داشتیم. 

ما مسیرهای دره را پیاده‌روی کردیم، از دره‌ها بالا رفتیم، در شهر قدم زدیم و از میان رودخانه‌های صخره‌ای عبور کردیم.

 سپس ما تمام داده ها را جمع آوری می کنیم تا دیدگاهی کامل و دقیق در مورد اینکه کدام مدل ممکن است برای شما مناسب باشد به شما ارائه دهیم. 

با چنین حداقل دمپایی لاانگشتی، کیفیت و راحتی برای لذت بردن از روزهای بیرون رفتن در دریاچه، رودخانه، ساحل یا استراحت در محل اقامت محلی شما بسیار مهم است.

در حالی که جنسیت را می‌توان تا حدودی در مورد دمپایی ها در نظر گرفت، تیم تست زن متخصص ما ارزیابی دقیقی از دمپایی‌های زنانه و بهترین صندل‌های زنانه دارد.

ما طیف گسترده‌ای از دمپایی های فراتر از آن را نیز آزمایش کرده‌ایم، از دمپایی های آبی گرفته تا بهترین دمپایی های پیاده‌روی و دمپایی های دویدن بالا

اگر به چیزی کمی محکم‌تر از دمپایی نیاز دارید، حتماً نگاهی به بررسی بهترین صندل‌ها بیندازید.

دمپایی لاانگشتی راه خود را به قلب ما باز کرد و یکی از راحت‌ترین فلپ‌هایی بود که تاکنون آزمایش کرده‌ایم.

 نه تنها پای شما را مانند یک دمپایی شیشه ای دریایی در آغوش می گیرد، بلکه علیرغم آزمایش های دقیق ما به دلیل سنگینی و دوام آن، به خوبی حفظ می شود.

 اوهانا به جای اینکه با فرسودگی خراب شود، با پای ما مطابقت داشت و به عملکرد خود با سبک ادامه داد. با چنگ زدن کافی که شما را محکم روی پاهایتان نگه دارد، یک بستر راحت برای پشتیبانی، و طیف وسیعی از رنگ ها و الگوها، واقعاً نمی توانید اشتباه کنید.

علاوه بر این، استفاده از مواد متراکم و بادوام، این فلیپ فلاپ را به یکی از سنگین ترین فلیپ فلاپ هایی تبدیل می کند که آزمایش کردیم. با این حال، اگر به دنبال ترکیبی عالی از راحتی، پشتیبانی و کشش بدون فدا کردن سبک هستید، این دمپایی بیش از ارزش قیمت خود را دارد.