دفتر سیمی کوچک که هنگام اضطراب افراد رشد می کند

از یک دفترچه خالی برای یادداشت وقایع قابل توجه زندگی خود استفاده کنید و آنها را با عکس یا نقاشی تزئین کنید.

با آن مانند یک دفتر سیمی کوچک رفتار کنید و رویدادهای بزرگ زندگی، تعطیلات و دیگر خاطرات ارزشمند را ثبت کنید. این می تواند برای نگه داشتن شما باشد یا می توان آن را به کسی که دوستش دارید، مانند فرزندانتان، داد.

یک دوربین فوری بگیرید و عادت به گرفتن عکس های بداهه برای کتاب حافظه خود کنید. با آن تا می خواهید خلاق باشید! فقط مطمئن شوید که از ساختن خاطرات عالی لذت می برید.

همانطور که مطمئن هستم تا به حال می توانید بگویید، من از طرفداران بزرگ لاگ ها و ردیاب ها هستم. ردیاب مورد علاقه من از همه، ردیاب عادت من است!

دفتر سیمی کوچک

این یکی در برنامه‌ریز آبرنگ من زندگی می‌کند، اما به راحتی می‌توان آن را به ژورنال خودش منتقل کرد. عادت‌های خاصی (خوب یا بد) را انتخاب می‌کنید که می‌خواهید پیگیری کنید.

سپس به سادگی علامت‌گذاری کنید که آیا آن عادت را هر روز انجام داده‌اید یا خیر. با گذشت زمان، می‌توانید روال‌ها و الگوهای معمول خود را مشاهده کنید، که به این معنی است که می‌توانید با هر تغییر عادتی که می‌خواهید انجام دهید مقابله کنید!

این یکی برای همه شما مرغ عشق های بیرون می آید. یک دفترچه یادداشت داشته باشید (شاید یک مجله چرمی خوب مانند این ) و از آن به عنوان مکانی برای نگهداری یادداشت های عاشقانه استفاده کنید.

تلخ ترین احساسات خود را بنویسید و آن را به معشوق خود خطاب کنید. وقتی او آن را برای نوشتن پیام صمیمانه خود برمی دارد، یادداشت شما منتظر خواهد بود. می‌توانید در طول سال‌ها خاطرات زیبایی را جمع‌آوری کنید و یک یادگاری ارزشمند بسازید تا سال‌ها از آن لذت ببرید.

اگر تا به حال برای نگه داشتن یک مجله اختصاصی مشکل داشته اید، پیشنهاد می کنم سعی کنید صفحات صبحگاهی بنویسید! پس از سال‌ها تلاش برای نوشتن منظم، صفحات صبح به من کمک کرد تا نوشتن مجله را به یک عادت روزانه تبدیل کنم – عادتی که اکنون چند سال است که آن را حفظ کرده‌ام!