دمپایی مجلسی پاشنه بلند باعث رسوایی دزد شد

اگر در شمال هستید، در زمستان در داخل خانه گرمایش وجود دارد، توصیه می شود دمپایی های مخمل دار با دهانه جلو بیشتر بخرید.
این نوع دمپایی مجلسی پاشنه بلند در خارج از کشور فروخته می شود، اما در چین نسبتا نادر است، زیرا دمپایی های باز به راحتی جمع نمی شوند. باکتری ها، و نگهداری آنها در فضای داخلی گرم آسان نیست.
اگر در جنوب هستید و زمستان سرد و مرطوب است.باید چند جفت دیگر دمپایی نخی داخلی همه جانبه تهیه کنید.
بسیاری از دمپایی های مرغوب از پارچه مخملی داخل کفی ساخته شده اند.اگر آنها را برای مدت طولانی می پوشید.

با گذشت زمان، آنها صاف می شوند و مرطوب می شوند. ، این روی راحتی تأثیر می گذارد بنابراین باید چند جفت را بچرخانم.

آنها را درآورم و در بالکن بگذارم تا خشک شوند ، کفش ها را خشک و بادوام نگه دارم و هنگام پوشیدن احساس گرما کنم.

به ضد آب و رطوبت توجه کنید حتی دمپایی های حمام را نباید به مدت طولانی در محیط مرطوب قرار داد باید در جای خنک و دارای تهویه نگهداری شود دمپایی های مخملی اصولاً سه روز پوشیده می شوند باید گردگیری شوند و در معرض نور خورشید قرار می گیرند تا آنها را خشک نگه دارد.
دمپایی ها را نمی توان در معرض نور خورشید قرار داد و باید تا حد امکان تعداد تمیز کردن را کاهش داد. برخی از دمپایی ها مانند کفش های دارای درز بیرونی و برخی

پس از تمیز کردن دمپایی های تابستانی سخت در پاییز، باید آن ها را در جاکفشی ها و کابینت های مخصوص کفش قرار دهید تا اکستروژن و تغییر شکل پیدا نکنند و فقط پس از بیرون آوردن در اوایل تابستان و تمیز کردن مجدد در تابستان آینده می توان از آن ها استفاده کرد.

دمپایی های باکیفیت در صورت تا شدن با دست، لکه های سفید را نشان نمی دهند و مواد لاستیکی اصلی هستند. شکستن آسان، انعطاف پذیری خوب، بدون بوی بد پایین.
 اگر روی آن تا شود، قسمت تا شده کفی بلافاصله شروع به سفید شدن می کند و پس از بازگشت به حالت اولیه، قسمت تا شده تغییر رنگ داده و تغییر شکل می دهد که طبیعتا کفی بدی است.
 بیشتر مواد اولیه ای که استفاده می کند پودر خرد شده زباله است و سپس برای اضافه کردن طعم سفید شده است. هنگامی که این نوع کف دو بار تمیز شود، عمر آن طولانی نخواهد بود. وقتی هوا خیلی سرد است، مستقیماً به تکه تکه می شود.