راه اندازی خط تولید آرکوپال توسط شرکت کریستال و شیشه سازی

هنگامی که شرکت کریستال و شیشه‌سازی آرکوپال دینو خط تولید آکروپال خود را توسعه داد، این کار را بر اساس نوآوری انجام داد که به سازنده اجازه داد تا ظروف اپال مات را به طور انبوه بسازد.

این شرکت مکانیزاسیون را برای تولید این خط تولید ظروف شیشه‌ای آرکوپال فرانسه  معروف معرفی کرد که از سفرهای ایالات متحده به دست آمد که منجر به تولید ظروف ظرف‌شویی مقاوم در برابر حرارت، اما سبک و مات شد که شرکت آن را ظروف ظروف “اپال” نامید.

ظروف آکروپال با مقاومت حرارتی غیر متخلخل خود در ماشین ظرفشویی و مایکروویو قابل شستشو هستند. در حالی که ظروف شیشه ای بادوام هستند، ممکن است بشکنند. وقتی شکسته می شود، به قطعات کوچک تبدیل می شود.

آرکوپال
ظروف ظروف نازک، اما قوی آکروپال، ظروف شیشه ای کاملاً مقاوم است که در برابر شکستن و براده شدن مقاوم است. این خط همچنین شامل ظروف پخت آکروپال است که می توان آن را در ماشین ظرفشویی تمیز کرد، در فر پخت و یا به عنوان ظروف مایکروویو استفاده کرد.

ظروف ظروف و ظروف پخت و پز شیشه ای به دلیل بارکد خوان نحوه ساخت ظروف، پنج برابر بیشتر از ظروف چینی استحکام دارند. این شرکت ظروف اپال آکروپال را در خطوط Luminarc و Arcoroc خود گنجاند که صرفاً برای رستوران ها و شرکت های پذیرایی ساخته شده است.

برای یک دوره 16 ساله از سال 2000 تا 2016، این شرکت دیگر خط آکروپال را تولید نکرد. با این حال، می‌توانید و هنوز هم می‌توانید قطعاتی را در چندین الگو در سایت‌های خرده‌فروشی و حراج پیدا کنید.

در حالی که ظروف ظروف آرکوپال دارای پایه سفید هستند، این شرکت همچنین در طول سال‌ها الگوهای رنگارنگی با طرح‌های گل ایجاد کرد. برخی از الگوها شامل یک حاشیه منفرد هستند که لبه بشقاب یا کاسه را می بندند، در حالی که برخی دیگر دارای الگوهای مشابهی هستند که در چینی چینی یافت می شوند.

  • منابع:
    1. ?What is Arcopal Dinnerware
  • تبلیغات: 
    1. موج جدیدی از اعترضات به خاطر قیمت بالای کابل
    2. با ریختن دوغ گازدار در گوش موهای زائد را از بین ببرید
    3. مردی که از روسری برای حجاب خود استفاده می کرد.
    4. سخنی گنجینه از ایلان ماسک برای موفقیت در کسب و کار