ساعت پلیس مردانه که از صحنه جرم عکسبرداری می کند

نه تنها اولین برداشت از ساعت پلیس مردانه امپوریو آرمانی بسیار خوب است. کیفیت ساعت مردانه نیز در سطح بالایی قرار دارد.

من به خصوص می خواهم روی ساعت پلیس مردانه تمرکز کنم. پیوندهای بند با دقت بسیار زیادی ساخته شده اند و شکلی مدرن دارند یک چشم نواز واقعی.

پیوندهای تکی دستبند استیل ضد زنگ محکم هستند. بند ساعت تا حدی براق و قسمتی مات برس خورده است. این باعث می شود ساعت مردانه در نور بسیار باکیفیت به نظر برسد.

زیرا سطوح به طور متفاوتی منعکس می شوند. این اثر را می توان در ویدیوی محصول در آمازون به خوبی مشاهده کرد.

دستبند با بند پروانه ای بسته می شود. من این گیره را ترجیح می دهم زیرا فقط مزایایی به همراه دارد. این ساعت نه تنها بسیار بادوام است، بلکه در هنگام استفاده از ساعت مردانه دیگر از بیرون دیده نمی شود.

ساعت پلیس مردانه

مدل آرمانی با قطر 43 میلی‌متر کوچک نیست، اما شکل گرد به جلوه‌ای باریک کمک می‌کند.

در بررسی ها چیزهای زیادی در مورد تاج ظریف وجود دارد، زیرا به سرعت خم می شود. می توان گفت تا زمانی که ساعت بد کار نشود، هیچ اتفاقی برای تاج نمی افتد.

بنابراین من نمی خواهم در مورد یک نقطه ضعف در اینجا صحبت کنم، زیرا تاج هر ساعتی ممکن است شکسته شود اگر آن را به صراحت فشار دهید یا اگر ضربه خورده باشد.

پس حتما از ساعت مردانه آرمانی در برابر ضربه مستقیم به تاج محافظت کنید در این صورت هیچ اتفاقی برای ساعت مردانه شما نمی افتد.

اگر به دنبال یک ساعت مردانه شیک هستید، این مدل از Emporio Armani احتمالاً برای شما مناسب است. شما می توانید این ساعت مردانه را در ترکیب رنگ کلاسیک مشکی و نقره ای برای هر مناسبتی کاملا بپوشید و آن را با هم ترکیب کنید. این مدل به عنوان یک کرونوگراف اسپرت نیز در آمازون موجود است.