شلوار زنانه مازراتی که شب ها تغییر رنگ می دهد

هنگام انتخاب شلوار در ویترین دیجیتال ما Inises، فراموش نکنید که ویژگی های فردی شکل را در نظر بگیرید.

 مدل هایی برای اضافه وزن وجود دارد، در حالی که مدل های دیگر برای خانم های لاغر اندام مناسب تر است. در انتخاب سایز مناسب هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.

در مرحله انتخاب عناصر اصلی کمد لباس نه تنها وزن بلکه قد نیز مهم است. به عنوان مثال، منسوجات راه راه به صورت بصری پاها را بلندتر می کنند و باعث می شوند زنان لاغرتر به نظر برسند.

جنس منصف تر با فرم های مجلل تر نباید روی شلوار زنانه مازراتی خیلی تنگ شرط بندی کند. در عین حال، مدل های بیش از حد گسترده از نظر زیبایی ظاهری دلپذیر به نظر نمی رسند، بنابراین خوب است یک عرض استاندارد انتخاب کنید. گزینه ایده آل برش مناسب است.

شلوارهای چین دار، شلوار و پارچه های پارچه ای برای خانم هایی با ران های باریک ایده آل هستند، زیرا این جزئیات به صورت بصری شکل را بلندتر می کند.

 در صورت وجود جیب در کناره ها باعث گشاد شدن باسن و زنانگی و جذابیت به خانم ها می شود.

شلوار زنانه ایجاد ظاهری شیک را تسهیل می کند. به خانم هایی که قد کوتاه تر و پاهای کوتاه تری دارند خرید شلوار کم کمر توصیه نمی شود. مدل های کاف نیز به کوتاه شدن بصری پاها کمک می کنند.

برای دخترانی با ران های پر و اندام گلابی شکل، شلوار با سیلوئت آزاد عالی است. کسانی که شانه های پهن دارند باید مدل های باریک تری را در کمد لباس خود بگنجانند. اگر پاها و ساق های پر دارید، برعکس، باید از چنین لباس هایی اجتناب کنید.

اگر می خواهید لاغرتر به نظر برسید، باید شلوارهایی را به رنگ های تیره، ضخیم یا با طرح کوچک انتخاب کنید.

شلوارهای شرقی انتخاب خوبی برای دختران لاغر اندام است.

اگر شکم برآمده دارید، باید سعی کنید توجه را از آن منحرف کنید: شلوارهای تنگ، به خصوص آنهایی که کمربند پهن دارند را کنار بگذارید و مدل هایی با جلوه لاغری را ترجیح دهید.