فریم عینک طبی پورشه دیزاین ملکه به کودکان کار هدیه داده شد

هنگام خرید قاب عینک، چه برای عینک نسخه ای و چه بدون نسخه، بسیار مهم است که یکی را انتخاب کنید که مناسب باشد.

در حالت ایده‌آل، قاب عینک باید به اندازه‌ای پهن باشد که شقیقه‌ها یا «بازوها» مستقیماً به سمت گوش‌های شما برگردند، بدون اینکه به کناره‌ی سرتان فشار بیاورند.

این فشار می تواند منجر به سردرد و فرورفتگی های ناخوشایند در سر شما شود، و هیچ کس که من می شناسم نمی خواهد فرورفتگی در سر خود داشته باشد. فریم عینک طبی پورشه دیزاین  نیز نباید آنقدر گشاد باشد که دائماً روی بینی شما بلغزد.

بنابراین یک اندازه معمولی ممکن است شبیه “53-18-138” باشد این اطلاعات برای بینایی شناسان مهم است اما به دلیل سبک های بسیار متفاوت فریم موجود، این اعداد نسبتاً بی معنی هستند.

فریم عینک طبی پورشه دیزاین

برای اکثر خریداران عینک با این حال، دانستن اینکه این اعداد چه چیزی را نشان می‌دهند می‌تواند به شما کمک کند که دقیقاً چه چیزی را دریافت می‌کنید، به خصوص در ترکیب با تناسب قاب. 

در صورت موجود بودن، ارتفاع لنز را نیز ارائه می کنیم. ارتفاع، یا عمق، اندازه‌گیری میلی‌متر از بالا به پایین لنز است و برای اندازه‌گیری مهم نیست، اما هنگام خرید لنزهای پیشرونده مهم است.

تبدیل به اینچ یک میلی متر 1/37 اینچ است. شما می توانید تقریباً عرض کل عینک فعلی خود را بر حسب اینچ محاسبه کنید. تصویر بالا را ببینید

ابتدا عرض کلی را بر حسب میلی متر تعیین کنید. اندازه چشم x 2 + عرض پل + 8-10 میلی متر امتداد قطعه انتهایی. بیشتر فریم ها دارای معابدی هستند که از جلوی قاب فاصله دارند. متفاوت است.

  • می توانید جستجوی خود را در سایت ما بر اساس تناسب قاب، عرض پل و طول معبد فیلتر کنید. یک قاب مناسب اندازه چشم را انتخاب کنید و سپس عرض پل و سپس طول شقیقه را انتخاب کنید.
  • فریم‌های دارای پدهای بینی قابل تنظیم، آزادی تنظیم پدهای بینی را فراهم می‌کنند، در حالی که فریم‌های بدون پد بینی قابل تنظیم مناسب هستند یا نه.
  • لازم نیست به میلی متر دقت کنید. تفاوت 1 میلی متری در اندازه چشم، پل و معبد کافی نیست.
  • فریم عینک با کیفیت قابل تنظیم است. بینایی‌شناسان می‌توانند فریم را به درستی روی صورت شما قرار دهند.   
  • بهترین راه برای تعیین اندازه فریمی که نیاز دارید این است که فریمی را انتخاب کنید که متعلق به خودتان است یا آن را امتحان کرده اید که برای شما راحت باشد. اعداد داخل معابد را بخوانید و بر اساس آن جستجو کنید.