فضانوردی که پریز تایمر دار آنالوگ را در کره مریخ نصب نمود

جاشوا سیگل، دانشمند تحقیقاتی در دپارتمان مهندسی مکانیک MIT، می گوید که پریز برق هوشمند و پریز تایمر دار آنالوگ می تواند به عنوان بخشی از «اینترنت اشیا» (IoT) به دستگاه های دیگر به صورت بی سیم متصل شود.

او در نهایت یک شبکه فراگیر را متصور است که در آن مشتریان می توانند نه تنها یک پریز برق هوشمند را در خانه خود نصب کنند، بلکه یک برنامه را نیز روی تلفن خود نصب کنند که از طریق آن می توانند داده های مربوط به مصرف برق خود را تجزیه و تحلیل و به اشتراک بگذارند.

این داده‌ها، مانند وسایلی که به کجا وصل شده‌اند، و چه زمانی پریز برق واقعاً قطع شده است و چرا، به‌طور ایمن و ناشناس با تیم به اشتراک گذاشته می‌شود تا الگوریتم یادگیری ماشینی خود را اصلاح کند و تشخیص ماشین و تشخیص را آسان‌تر کند. یک رویداد خطرناک از یک رویداد خوش خیم.

پریز

هنگامی که متوجه می شوید سیم شل یا آسیب دیده است، معمولاً نشان می دهد که زمان تعویض فرا رسیده است.

اکثر برقکاران در سنگاپور موافقند که این امن ترین راه حل در این شرایط است.

اگر آنها را در آنجا رها کنید ممکن است مشکلات بزرگتری ایجاد کند که مطمئناً نمی خواهید. اگر سیم ها آسیب دیده یا شل شده اند، این نشانگرها است:

یک راه حل بسیار ساده که باید در بالای لیست شما باشد این است که همه چیز را از برق بکشید و دوباره آنها را به برق وصل کنید.

این یک راه حل سریع عالی برای تعمیر پریزهای برق مرده است، زمانی که نمی توانید تشخیص دهید که مشکل چیست یا به سادگی نمی دانید. چگونه آن را در غیر این صورت حل کنیم

فقط به یاد داشته باشید: هنگام جدا کردن وسایل برقی از پریز، مطمئن شوید که همه وسایل برقی قبل از جدا کردن آنها خاموش هستند.

اگر خطر برق گرفتگی وجود دارد، راه دیگری برای خاموش کردن دستگاه‌های خود پیدا کنید، مانند روشن کردن سوئیچ بالای دستگاه مانند لامپ به جای بیرون کشیدن سیم.

همچنین، اگر بیش از یک چیز به یکدیگر وصل شده‌اند، ابتدا آن‌ها را از برق بکشید تا آنها نیز از برق خارج نشوند.