مبل راحتی که متناسب با طول و عرض خانه شما تغییر می کند

قبل از خرید، اندازه گیری کنید تا ببینید مبل راحتی 8 نفره چه قدر طول و عرض یک مبل را می توانید در خود جای دهید و مطمئن شوید که از درها و هر پله ای عبور می کند.

لزلی می، یک طراح در چپل کاپشن خلبانی اصل امریکا هیل، کارولینای شمالی، می‌گوید خوب است که تحقیقات خود را با جستجوی آنلاین مبل‌های گران‌تر شروع کنید تا مشخص کنید چه چیزی را دوست دارید. سپس، او می‌گوید، “شما آن را به بودجه خود کاهش می‌دهید.

” او مبل هایی با کوسن های نیمکتی (یک کوسن در سراسر قسمت نشیمنگاه) و پشتی تنگ را ترجیح می دهد. او می‌گوید: «پس، اگر می‌خواهید روی آن بالش بگذارید، آنقدر نامرتب به نظر نمی‌رسد» که یک مبل با کوسن‌های جداگانه ظاهر می‌شود.

سمپلینر موافق است که صندلی و پشتی مناسب مرتب‌تر می‌ماند و ظاهری مدرن‌تر می‌دهد. او می‌گوید مبل خاکستری زغالی خودش به این سبک است، «بسیار مایه تاسف بچه‌های من است، زیرا آنها نمی‌توانند از کوسن‌ها قلعه بسازند».

مبل

برای اوریک براون، طراح نیویورکی، یک مبل با کوسن های جداگانه اغلب اولین انتخاب اوست. او فکر می کند که ظاهر گرم تری به اتاق می دهد. او می‌گوید: «کوسن‌های فردی برای تمیز کردن راحت‌تر بیرون می‌آیند.

آنها همچنین یک منطقه نشیمن را لباس دخترانه زنانه شیک مجلسی ارزان مد روز تعریف می کنند. او می‌گوید، گاهی اوقات، اگر یک مبل بلند دارید، افرادی که یکدیگر را نمی‌شناسند ممکن است کنار هم ننشینند، مگر اینکه صندلی‌ها با کوسن‌ها مشخص شده باشد.

انتخاب ساخت و ساز با بهترین کیفیت در محدوده قیمتی شما در نهایت نتیجه خواهد داد. به گفته پت بولینگ، معاون ارتباطات در اتحادیه مبلمان خانگی آمریکا، مهم است که علاوه بر سبک و پارچه، آنچه در داخل مبل وجود دارد نیز در نظر گرفته شود.

همیشه مواد داخل قاب را بررسی شلوار مازراتی مشکی کنید. این قاب ممکن است از چوب سخت خشک شده در کوره، تخته سه لا، تخته خرده چوب یا ترکیبی از چندین ماده ساخته شود

  • منابع:
    1. Hiding Behind the Sofa: One Child’s Perspective of a Teacher’s Home Visit
  • تبلیغات: 
    1. برنج بخورید ولی لاغر بمانید!
    2. برای اولین بار از عسل در ساخت سفینه های فضایی استفاده شد.
    3. بسیاری از مردم قدرت رنگ را دست کم می گیرند!
    4. دانشمندی که توانست با این روش بیماری ایدز را درمان کند!