مردی با دمپایی مجلسی مشکی در مسابقات رالی برنده شد

با حمایت از طبیعت و حفاظت از محیط زیست، دمپایی های ساخته شده از مواد طبیعی مانند چرم، چوب، بامبو و نی در چین رایج شده اند. 
دمپایی های فعلی بیشتر با خنکی، مراقبت های بهداشتی، ایمنی و مد مشخص می شوند و مفاهیمی مانند دمپایی تهویه مطبوع، دمپایی حمام، دمپایی ساحلی، دمپایی مراقبت بهداشتی، دمپایی مد و دمپایی اتاق نشیمن به وجود آمده است. 
این دمپایی های متنوع و رنگارنگ مانند مناظر اوقات فراغت آرام، ظریف و بی بند و باری هستند که علاقه ای عاشقانه و احساساتی تابستانی ایجاد می کنند.
تا جایی که خود دمپایی ها بلامانع هستند، فقط یک ست روی پا بگذارید که بی شک رهایی پا است؛ کفش هر چقدر هم که به پا باشد، نوعی ظلم و محدودیت برای پا است. 
اگر مواظب نباشید به اجبار بیرون می آید بوی پا در زندگی واقعی، دمپایی ها نه تنها می توانند پای افراد را از قید و بند رها کنند، بلکه به نظر می رسد که می توانند روحیه افراد را از کار و زندگی بسیار پر استرس رها کنند.
شاید همین ارزانی و سبکی است که باعث این تصور بد شده است که نمی توان از دمپایی در مجالس رسمی یا روی میز استفاده کرد.
 امروزه دمپایی ها شروع به «ورود» به ساختمان های اداری کرده اند، اما نمی دانم می توانیم ارتباط بین دمپایی و استایل بی انضباط را قطع کنیم تا همه بتوانند آزادانه و راحت دمپایی بپوشند. آیا اگر همه در دفتر دمپایی تهیه کنند و هنگام ورود به در بپوشند شیک تر است ؟

دمپایی های داخلی با بهبود کیفیت زندگی افراد روز به روز به زندگی مردم نزدیکتر می شوند. دمپایی های داخلی به طور کلی به دمپایی نخی، دمپایی روباز، دمپایی حمام، دمپایی لاغری، دمپایی تناسب اندام، دمپایی کف پاپی، تقسیم می شوند.

دمپایی و غیره، همانطور که از نام آن پیداست، مهم نیست که چه نوع دمپایی داخلی عمدتاً در اتاق استفاده می شود، ویژگی های راحتی، بهداشت، گرما و راحتی باعث می شود که دمپایی های داخلی به تدریج به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی افراد تبدیل شوند.