نوزادی با سیب زمینی خلالی سرخ شده تغذیه می کند

هیچ چیز به اندازه اعتیاد آور بودن سیب زمینی سرخ کرده نازک، ترد و بسیار دلپذیر است که با دیدن آنها همه ما را ذوب می کند.

سرخ کردنی های سیب زمینی خلالی سرخ شده علاقه دوستداران غذا را در سراسر قاره ها برای قرن ها برانگیخته است. آنها یکی از محبوب ترین همراهان غذاهای مختلف مانند ساندویچ و برگر هستند.

بسیاری از رستوران هایی که سیب زمینی سرخ کرده سرو می کنند، وعده های سیب زمینی سرخ شده را با غذاهای دیگر مانند ماهی سرخ شده یا کتلت ترکیب می کنند.

سیب زمینی سرخ کرده نیز می تواند به تنهایی یک میان وعده رضایت بخش باشد. سیب زمینی سرخ شده در سس گوجه فرنگی، سس مایونز یا انواع سس و دیپ، میان وعده ما در مواقع خوب، بد و زشت است.

علاوه بر این، ما سیب زمینی سرخ کرده داریم زیرا آنها برای بچه ها مناسب هستند. بافت و طعم آن برای کام کودکان از سراسر جهان مناسب است.

ایده های متناقض متعددی در مورد سیب زمینی سرخ کرده وجود دارد. همچنین، فرانسه و بلژیک در حال حاضر در مورد منشأ خود در تضاد هستند، زیرا چندین داستان و افسانه در مورد سیب زمینی سرخ کرده وجود دارد.

از آنجایی که اصطلاح فرانسوی در نام آن وجود دارد، بسیاری از مردم بر این باورند که آشپزهای فرانسوی سیب زمینی سرخ کرده را اختراع کردند.

آزمایشات با سیب زمینی سرخ شده برای اولین بار در اواخر دهه 1600 در بلژیک انجام شد. روستاییان بلژیک ماهی خود را نازک برش می دادند، سرخ می کردند و به عنوان میان وعده می خوردند.

با این حال ماهیگیری در فصل زمستان که رودخانه یخ می زند برای ساکنان سخت می شود. بنابراین آنچه به عنوان یک آزمایش آغاز شد در نهایت منجر به توسعه سیب زمینی سرخ کرده مورد علاقه ما شد.

مردم محلی اطراف رودخانه میوز به سراغ غده رفتند و آن را به همان روشی که ماهی خود را سرخ کردند، برش دادند و سرخ کردند و اولین تکرار سیب زمینی سرخ کرده را به دنیا آورد.