کمبود جوراب واریس سیگواریس بالای زانو در بازار سیاه

بسته به شدت وریدهای واریسی، ممکن است به نسخه ای برای یک جفت جوراب فشاری قوی تر نیاز داشته باشید.

 برای آن ها، به یک اتصالات حرفه ای نیاز دارید. اگر برای اولین بار است که از جوراب ساق بلند استفاده می کنید، چند روز به خود فرصت دهید تا به پوشیدن جوراب ها عادت کنید. 

جوراب واریس سیگواریس بالای زانو پس از مدتی خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهند، بنابراین طبق توصیه پزشک آن ها را تعویض کنید.

جوراب واریس سیگواریس بالای زانو

آیا می توانم تمام روز جوراب های فشاری بپوشم؟

اگرچه پوشیدن جوراب های فشاری در 24 ساعت شبانه روز مضر نیست، اما لازم نیست مگر اینکه پزشک شما صریحاً توصیه کند تا از زخم های باز جلوگیری شود.

 همانطور که قبلا ذکر شد، نشستن یا ایستادن برای مدت طولانی در طول روز باعث تجمع خون در رگ های شما می شود. با این حال، هنگامی که شب در رختخواب دراز می کشید، اثر جاذبه کاهش می یابد و خون به طور موثرتری جریان می یابد. 

همچنین بهتر است به پوست خود زمان بدهید تا بدون جوراب نفس بکشد. اگر می‌خواهید آن‌ها را در شب بپوشید، برای راحتی بیشتر، فشار کمتری را انتخاب کنید.

جوراب های فشرده از پارچه بسیار بادوام و تنگ ساخته شده اند. آنها به گونه‌ای ساخته شده‌اند که اطراف مچ پا سفت‌تر شوند و با حرکت به سمت ساق پا به تدریج شل می‌شوند.

با فشردن آرام بافت ها و وریدهای پا، جوراب های فشاری به جریان خون به قلب کمک می کنند که ممکن است به دلیل ضعیف شدن دریچه های سیاهرگی محدود شود.

جریان خون سخت ترین مبارزه را با جاذبه در پاها می کند. جوراب های فشاری با فشار دادن خون به سمت بالا از دریچه ها حمایت می کنند.

هنگامی که این دریچه ها بد کار می کنند، خون در ورید پا جمع می شود که منجر به گردش خون کند و رگ های متورم می شود. جوراب های فشرده با این پدیده مقابله می کنند. آنها همچنین از نشت مایع از بافت ها جلوگیری می کنند که می تواند منجر به تورم پا شود.