کیک هویچ می تواند هر لحظه ای در جشن را خاص کند

کیک هویج چه برای جشن گرفتن مناسبت جیوه قرمز در رادیو قدیمی باشد چه نباشد، کیک هویج می تواند هر لحظه ای را خاص کند. اگر هوس یک دسر را دارید و می خواهید یک کیک خوشمزه بپزید، در اینجا دستور العملی وجود دارد که قطعاً دوست دارید آن را امتحان کنید.

کیک ساده از مواد موجود بهترین استفاده را می کند. همچنین یک میان وعده مجلل برای چای درست می کند که حتما باید آن را امتحان کنید.

تعجب می کنید که چگونه آن آموزش اسکاج جدید را درست کنید؟ Suvidha Gupta، نانوایی Addilicious از Homefoodi، یک استارت آپ جمع‌آوری مواد غذایی، دستور پخت دقیق را در اختیار ما قرار می‌دهد.

سرآشپز می گوید، در حالی که هویج قوی ترین ماده است، شکر قهوه ای، دارچین، زنجبیل و جوز هندی به این کیک جادویی زینگ اضافه می کنند. کیک متراکم است اما هنوز نرم و شاداب است. طعم با نفوذ پنیر به لایه ها تشدید می شود تا لطیف تر شود. این یک کیک کلاسیک است و همه آن را دوست دارند.

کیک

طرز تهیه کیک هویچ:

*فر را با دمای 300 درجه فارنهایت لباس مجلسی گرم کنید. یک ورقه پخت بزرگ را با کاغذ روغنی بپوشانید. گردوی خرد شده را روی ورقه پهن کنید و 7 تا 8 دقیقه برشته کنید.

از فر خارج کنید و اجازه دهید 10-15 دقیقه خنک شود. فر را با دمای 350 درجه فارنهایت (177 درجه سانتیگراد) روشن کنید. سه قالب کیک 9 اینچی را چرب کرده، کاغذ روغنی بپوشانید، سپس کاغذ روغنی را چرب کنید. کاغذ روغنی به کیک ها کمک می کند تا به خوبی از تابه ها آزاد شوند.

*شکر قهوه‌ای، روغن، تخم‌مرغ، سس کیک هویج و دارچین با پف زیاد سیب و وانیل را در یک کاسه بزرگ با هم مخلوط کرده و با همزن می‌زنیم تا یکدست شود و هیچ تکه‌ای از شکر قهوه‌ای باقی نماند. در کاسه ای دیگر آرد، بکینگ پودر، جوش شیرین، نمک، دارچین، زنجبیل، جوز هندی و میخک را با هم مخلوط کرده و هم بزنید.

  • منابع:
    1. Bring out the baker in you with this seasoned carrot cake
  • تبلیغات: 
    1. میلیاردی که مرز فقر را نیز طی نمود!
    2. آیا می دانستید کولر دارای لنت ترمز می باشد!
    3. مردی که سه قولو باردار شد!
    4. فردی که با مصرف گوشت قهرمان وزنه برداری جهان شد