با چوب چهار تراش در شیراز دیگر نگران میزبانی از مهمان نباشید

 انواع مختلفی از الوار در چندین پیکربندی از پیش برش برای کاربردهای خاص موجود است. 

الوارهای خزدار به عنوان تزئینات در کاربردهای دیوارهای خشک و صفحات و همچنین برای تزئینات و لبه ها استفاده می شود. 

این چوب چهار تراش در شیراز خشن با ابعاد کوچک است، بنابراین می تواند به راحتی در فضاهای کوچکتر جا شود. الوارهای خزدار در اندازه هایی مانند 1×2 و 1×3 موجود است.

این نوع چوب، مانند خز، برای پوشش و تزئینات مناسب است، اما می تواند برای سایدینگ، عرشه و مبلمان نیز استفاده شود. الوار صاف و تمام شده است و به آن جذابیت زیبایی بیشتری می بخشد و در طیف وسیع تری از اندازه ها موجود است: 1×4، 1×6، 1×8، 1×10، و 1×12.

چوب چهار تراش در شیراز

چوب زبانه و شیار به گونه ای طراحی شده است که به خوبی در کنار هم قرار گیرند تخته های زبانه در شکاف های مربوط به تخته های شیار قرار می گیرند.

از کاربردهای این نوع الوار می توان به پوشش، سایدینگ، درمان های تزئینی و کف سازی و زیرسازی اشاره کرد. سایزها شامل 1*4، 1*6 و 1*8 می باشد.

هنگام انتخاب الوار، چندین عیب متداول وجود دارد که باید به آنها توجه کرد، از جمله پیچاندن، خم شدن، حجامت، خمیدگی و شکافتن.

 یک تخته پیچ خورده دارای انتهای کمی برآمده یا پایین تر است که ظاهری تا حدودی تابیده و پیچ خورده دارد. الوارهای خمیده به آرامی از انتها به انتها منحنی می شوند، بنابراین هر انتها کمی برآمده به نظر می رسد.

 حجامت شبیه به تعظیم است، فقط چوب از نظر طول منحنی می شود به طوری که هر ضلع بلند کمی برآمده به نظر می رسد. یک تخته خمیده دارای یک انتهای آن با شیب رو به پایین است.

 تخته ای که دچار شکاف می شود در امتداد لبه ها شکاف های قابل مشاهده ای خواهد داشت. هر یک از این مشکلات بالا می تواند منجر به خرابی ساختاری در صورت استفاده در یک برنامه کاربردی شود و باید از قبل بررسی شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.